Mudkip Pool
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Laatste onderwerpen
» Welke starter heb je gekozen?
RPG Regels Emptyzo sep 05, 2010 7:30 pm van mystic mongol

» Slowchat
RPG Regels Emptydo aug 12, 2010 1:59 pm van Blazejo

» Fine-tuning your team
RPG Regels Emptyzo aug 01, 2010 12:13 pm van Cub0

» Dah Flashin' Showoff ^^.
RPG Regels Emptydo jul 29, 2010 1:18 pm van Flashing Mike

» Waar ben je nu?
RPG Regels Emptydo jul 29, 2010 7:04 am van Mystic Angel

» Teambuilding basics
RPG Regels Emptywo jul 28, 2010 3:41 pm van Cub0

» Sunny day underneath the tree...
RPG Regels Emptywo jul 28, 2010 3:37 pm van Cub0

» Change the Name Game-Member Edition
RPG Regels Emptyzo jul 25, 2010 7:08 pm van Midkup

» Het sport topic ^^
RPG Regels Emptyzo jul 25, 2010 7:08 pm van Midkup

Pokémon Startpagina
Wil je meer weten over Pokémon? Andere websites ontdekken? Ga dan naar:
http://pokemon.startpagina.nl

RPG Regels

Ga naar beneden

RPG Regels Empty RPG Regels

Bericht van Mystic Angel wo jun 09, 2010 11:07 pm

  1. Je mag elke pokémon zijn, behalve legendes: daarvoor moet je toestemming hebben.
    Van een kleine chikorita tot een grootse charizard: je mag elke pokémon zijn die je maar wilt! Zelfs een ei mag je zijn! (zolang je je karakter post maar aanpast als je uitgekomen bent). Het enige waarvoor je toestemming nodig hebt, is om een zeldzame pokémon te worden. PM een moderator van de RPG of een administrator om om toestemming te vragen. Let wel op! Er bestaat een kans dat je aanvraag afgewezen wordt.

  2. Eén karakter per persoon
    Je mag maar één pokémon en dus één karakter. Ben je niet blij met je keuze? PM dan een RPG moderator of administrator om van pokémon te veranderen. Zij zullen je karakter post verwijderen zodat je een nieuwe kan maken. Let wel op: je mag maar één keer per maand een andere karakter nemen!

  3. Totaal spammen is verboden.
    Wat bedoel ik met totaal? Nou, dat zijn gewoon simpele woordjes posten of zo. Wat wel toegestaan is, is om vrij korte posten te posten. Bijvoorbeeld één regel wat je karakter zegt.

  4. Hanteer spelling regels en gebruik interpuntie.
    Bijvoorbeeld niet:
    heeeeeyyy wie ben jij ik ben een vaporeon alles goed
    Maar:
    'Hey!' zei -voer naam in-, 'Wie ben jij? Ik ben een vaporeon! Alles goed?'

  5. Voeg een beetje detail toe.
    Het is natuurlijk niet compleet verplicht om details toe te voegen, maar maak je post een beetje aantrekkelijker. Het is leuker om zo te RPGen.
    Dus niet zo:
    Verderop zag -voer naam in- een andere pokémon.
    'Hey!' zei -voer naam in-, 'Wie ben jij? Ik ben een vaporeon! Alles goed?'
    Maar zo:
    Verderop zag -voer naam in- een andere pokémon. Het leek op een Charmander, maar hij/zij wist het niet zeker. Alleen zeker wist hij/zij de kleur. Dat was namelijk oranje/rood. -voer naam in- besloot de pokémon aan te spreken van ver af.
    'Hey!' zei -voer naam in-, 'Wie ben jij? Ik ben een vaporeon! Alles goed?' -voer naam in- voegde er nog een lachje aan toe.

  6. Een beginpost moet altijd een beeld scheppen van de situatie.
    Als je een nieuw topic opent met een nieuwe verhaallijn, dan is het verplicht om een situatie te schetsen voor de personen die mee gaan RPGen. Geef aan, als je dat wilt, in de beschrijving of onderaan je beginpost hoeveel spelers er mee mogen doen en of je nog voorkeur hebt.

  7. Doodgaan/gewond raken mag alleen besloten worden door jezelf.
    Zoals de titel al zegt: je mag alleen voor jezelf bepalen of je dood gaat. Dit mag je niet voor een ander beslissen en een ander niet voor jou. Hetzelfde geld voor gewond raken. (Ernstig gewond, dus als in een week uitgeschakeld).

  8. Godmode is verboden.
    Je mag jezelf niet groter maken dan dat je bent. Een pas geboren caterpie kan heus geen arceus verslaan, dat weet jij ook wel. Of als je karakter dood is gegaan dan kan die ook niet ineens tot leven gewekt worden. Kortom: godmode, onmogelijke Goddelijke krachten, is verboden.

  9. Als laatste: heb plezier en denk goed na!
    Plezier hebben is natuuuurlijk noodzakelijk. En om dat te hebben moet je goed nadenken met wat je doet. Als je karakter dood is, of gewond, dan kan dat niet zomaar overgaan. Zorg ervoor dat je zeker van je zaak bent, anders heb je straks nog spijt!

RPG Regels 483_1228657577
Mystic Angel
Mystic Angel
Admin
Admin

Vrouw Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 25-05-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Tha Mudkip Pool

https://mudkippool.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum