Mudkip Pool
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Laatste onderwerpen
» Welke starter heb je gekozen?
Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Emptyzo sep 05, 2010 7:30 pm van mystic mongol

» Slowchat
Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Emptydo aug 12, 2010 1:59 pm van Blazejo

» Fine-tuning your team
Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Emptyzo aug 01, 2010 12:13 pm van Cub0

» Dah Flashin' Showoff ^^.
Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Emptydo jul 29, 2010 1:18 pm van Flashing Mike

» Waar ben je nu?
Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Emptydo jul 29, 2010 7:04 am van Mystic Angel

» Teambuilding basics
Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Emptywo jul 28, 2010 3:41 pm van Cub0

» Sunny day underneath the tree...
Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Emptywo jul 28, 2010 3:37 pm van Cub0

» Change the Name Game-Member Edition
Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Emptyzo jul 25, 2010 7:08 pm van Midkup

» Het sport topic ^^
Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Emptyzo jul 25, 2010 7:08 pm van Midkup

Pokémon Startpagina
Wil je meer weten over Pokémon? Andere websites ontdekken? Ga dan naar:
http://pokemon.startpagina.nl

Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Empty Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd!

Bericht van Mystic Angel za mei 29, 2010 10:47 am

Op de Engelstalige website van Pokémon (Pokemon.com) zijn de Legendarische Pokémon van de nieuwe games Black en White aangekondigd. Hier een printscreen van de aankondiging:
Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Legend10

De printscreen is geresized, dus als je het in levende lijve wilt zien kun je naar de volgende website gaan:
http://www.pokemon.com/blackwhite/en/
Mystic Angel
Mystic Angel
Admin
Admin

Vrouw Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 25-05-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Tha Mudkip Pool

https://mudkippool.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Empty Re: Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd!

Bericht van HughL. za mei 29, 2010 11:44 am

Ze zijn allebei mooi qua vorm, vind het alleen jammer dat ze helemaal zwart of wit zijn, maarja, het heet niet voor niks Black en White xD
HughL.
HughL.
Level 14
Level 14

Vrouw Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 26-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijsenhout

Terug naar boven Ga naar beneden

Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Empty Re: Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd!

Bericht van Mystic Angel za mei 29, 2010 11:49 am

Hmm... Dat is wel waar, maar ik vind ook dat ze er qua vorm er een beetje op achteruitgaan. Ze zijn allemaal tegenwoordig heel complex met veel details. Waar is de originaliteit gebleven van een vogel met donderstekels/etc? Then again, de games heten Black en White. Dus er zal vast wel iets in de storyline daarover gaan.
Mystic Angel
Mystic Angel
Admin
Admin

Vrouw Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 25-05-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Tha Mudkip Pool

https://mudkippool.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Empty Re: Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd!

Bericht van Midkup za mei 29, 2010 12:08 pm

Ze zijn inderdaad erg ingewikkeld, en ik vraag me af hoe ze dit willen spriten...
Midkup
Midkup
Global Moderator
Global Moderator

Man Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 26-05-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Empty Re: Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd!

Bericht van Hime-chan za mei 29, 2010 12:14 pm

Reshiram is win. <3
Dat wordt dus zowieso Black voor mij. 8D
Hime-chan
Hime-chan
Level 4
Level 4

Vrouw Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 29-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : NH

http://winoa.deviantart.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Empty Re: Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd!

Bericht van HughL. za mei 29, 2010 12:42 pm

Midkup schreef:Ze zijn inderdaad erg ingewikkeld, en ik vraag me af hoe ze dit willen spriten...
idd, hoe gaan ze dat ooit spriten met al die details xD
Ik vind ze wel mooi, maar ik vind het niet echt op Pokémon lijken, het lijkt zelfs meer op Digimon dan op Pokémon o.O
HughL.
HughL.
Level 14
Level 14

Vrouw Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 26-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijsenhout

Terug naar boven Ga naar beneden

Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Empty Re: Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd!

Bericht van Cub0 za mei 29, 2010 1:08 pm

Pfrt, het spriten wordt geen probleem, neem dat maar aan. Als het spriten een probleem zou zijn, zouden ze een eenvoudigere pokémon gekozen hebben. Tangela is op zich ook best ingewikkeld met al die dunne slierten.
Cub0
Cub0
Level 8
Level 8

Man Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 28-05-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd! Empty Re: Legendarische Pokémon Black en White Aangekondigd!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum