Mudkip Pool
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Laatste onderwerpen
» Welke starter heb je gekozen?
[Band] Billy Talent Emptyzo sep 05, 2010 7:30 pm van mystic mongol

» Slowchat
[Band] Billy Talent Emptydo aug 12, 2010 1:59 pm van Blazejo

» Fine-tuning your team
[Band] Billy Talent Emptyzo aug 01, 2010 12:13 pm van Cub0

» Dah Flashin' Showoff ^^.
[Band] Billy Talent Emptydo jul 29, 2010 1:18 pm van Flashing Mike

» Waar ben je nu?
[Band] Billy Talent Emptydo jul 29, 2010 7:04 am van Mystic Angel

» Teambuilding basics
[Band] Billy Talent Emptywo jul 28, 2010 3:41 pm van Cub0

» Sunny day underneath the tree...
[Band] Billy Talent Emptywo jul 28, 2010 3:37 pm van Cub0

» Change the Name Game-Member Edition
[Band] Billy Talent Emptyzo jul 25, 2010 7:08 pm van Midkup

» Het sport topic ^^
[Band] Billy Talent Emptyzo jul 25, 2010 7:08 pm van Midkup

Pokémon Startpagina
Wil je meer weten over Pokémon? Andere websites ontdekken? Ga dan naar:
http://pokemon.startpagina.nl

[Band] Billy Talent

3 plaatsers

Ga naar beneden

[Band] Billy Talent Empty [Band] Billy Talent

Bericht van Flashing Mike do mei 27, 2010 5:09 pm

Kennen jullie ze al? Zij hebben er voor gezorgd dat ik met rock en alles begon :P. 'k was ze eigenlijk totaal vergeten maar ben nu weer gaan luisteren ^^. Ze zijn behoorlijk awesome vind ikzelf ^^.

Bezetting:
Zang: Benjamin Kowalewicz
Gitaar, zang: Ian D'Sa
Bas, zang: Jonathan Gallant
Drums: Aaron Solowoniuk
[Band] Billy Talent 2ugex00

Over de Band:
De band is ontstaan in 1993, oorspronkelijk onder de naam Pezz. Aangezien deze naam al in gebruik was werd in 2001, na de dreiging van een proces, de bandnaam veranderd in Billy Talent.
Ze zijn internationaal bekend geworden door de hit "Fallen Leaves". De band heeft in Canada al zes keer op de bovenste plaats in de hitlijsten gestaan (met "Try Honesty", "River Below", "Nothing to Lose", "Devil In A Midnight Mass", "Red Flag" en "Fallen Leaves"). De videoclips gaan vaak over actuele problemen, zoals drugs in "Fallen Leaves", pesten in "Nothing to lose",

Billy Talent bracht drie albums uit onder de naam Billy Talent. Op het eerste album, Billy Talent, horen we Ben (zang) meer screamen en agressiever zingen; op het tweede album, Billy Talent II, zingt hij meer. De nummers worden allemaal geschreven door de band zelf. Er werd ook een album uitgebracht onder Pezz: Watoosh.

Ian D'Sa (gitarist) is een van de producers van de groep en schrijft veel nummers.

Albums:
- Watoosh! (1998) (Onder de naam Pezz)

- Billy Talent (2003)

- Billy Talent II (2006)

- Billy Talent III (2009)
[Band] Billy Talent Maun8z

Bronnen: Wikipedia

Nja zoals ik al zei was dit de eerste punk band die ik hoorde en ik was meteen verslaafd aan punk ^^. Slecht dat ik ze vergeten ben.. Ik heb Billy Talent III helemaal gemist maar dat heb ik nu alweer ingehaald :P. Er staan echt een aantal geweldige nummer op (Turn Your Back, Devil on My Shoulder, Tears Into Wine, Pocketful of Dreams..). Nja als je van Rock houd is het zeker een aanrader ^^.

Als je ze kent kan je hier vertellen wat je van ze vindt en als je ze niet kent ga je nu luisteren! :P.


Laatst aangepast door Flashing Mike op vr mei 28, 2010 7:22 am; in totaal 2 keer bewerkt
Flashing Mike
Flashing Mike
Mudkip Club Member
Mudkip Club Member

Man Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 26-05-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

[Band] Billy Talent Empty Re: [Band] Billy Talent

Bericht van Mystic Angel do mei 27, 2010 5:30 pm

Zoals ik al zei, onze huurder luistert hiernaar Wink. Heb de CD's Billy Talent II en III van hem gekregen (kopie). Luister alleen niet heel vaak naar Neutral.
Mystic Angel
Mystic Angel
Admin
Admin

Vrouw Aantal berichten : 358
Registratiedatum : 25-05-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : In Tha Mudkip Pool

https://mudkippool.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Band] Billy Talent Empty Re: [Band] Billy Talent

Bericht van HughL. do mei 27, 2010 7:45 pm

Ik vond ze vroeger echt heel er geweldig, ik had ze ontdekt toen ik ongeveer tien was en ik heel erg fan was van Ryan Sheckler(nu niet meer, hij is echt een sell-out geworden -_-)want bij een skatevideo van hem stond 'Line and Sinker' onder de video, ik vond dat nummer toen echt awesome, nu ben ik niet meer zo gek van hun als vroeger maar ik vind ze natuurlijk nog wel erg goed =)
En Benjamin is cute. xD
HughL.
HughL.
Level 14
Level 14

Vrouw Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 26-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijsenhout

Terug naar boven Ga naar beneden

[Band] Billy Talent Empty Re: [Band] Billy Talent

Bericht van Flashing Mike do mei 27, 2010 8:04 pm

HughL. schreef:Ik vond ze vroeger echt heel er geweldig, ik had ze ontdekt toen ik ongeveer tien was en ik heel erg fan was van Ryan Sheckler(nu niet meer, hij is echt een sell-out geworden -_-)want bij een skatevideo van hem stond 'Line and Sinker' onder de video, ik vond dat nummer toen echt awesome, nu ben ik niet meer zo gek van hun als vroeger maar ik vind ze natuurlijk nog wel erg goed =)
En Benjamin is cute. xD

Omdat jij Line and Sinker ging drummen ben ik weer begonnen met luisteren xD. 'k dacht van "heey die band ken ik" xD.
Flashing Mike
Flashing Mike
Mudkip Club Member
Mudkip Club Member

Man Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 26-05-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

[Band] Billy Talent Empty Re: [Band] Billy Talent

Bericht van HughL. do mei 27, 2010 8:10 pm

Flashing Mike schreef:
HughL. schreef:Ik vond ze vroeger echt heel er geweldig, ik had ze ontdekt toen ik ongeveer tien was en ik heel erg fan was van Ryan Sheckler(nu niet meer, hij is echt een sell-out geworden -_-)want bij een skatevideo van hem stond 'Line and Sinker' onder de video, ik vond dat nummer toen echt awesome, nu ben ik niet meer zo gek van hun als vroeger maar ik vind ze natuurlijk nog wel erg goed =)
En Benjamin is cute. xD

Omdat jij Line and Sinker ging drummen ben ik weer begonnen met luisteren xD. 'k dacht van "heey die band ken ik" xD.
lol xD ik ben nog steeds bezig met leren, hij's best moeilijk, misschien post ik het wel als ik hem kan xD
HughL.
HughL.
Level 14
Level 14

Vrouw Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 26-05-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijsenhout

Terug naar boven Ga naar beneden

[Band] Billy Talent Empty Re: [Band] Billy Talent

Bericht van Flashing Mike vr mei 28, 2010 7:23 am

HughL. schreef:
Flashing Mike schreef:
HughL. schreef:Ik vond ze vroeger echt heel er geweldig, ik had ze ontdekt toen ik ongeveer tien was en ik heel erg fan was van Ryan Sheckler(nu niet meer, hij is echt een sell-out geworden -_-)want bij een skatevideo van hem stond 'Line and Sinker' onder de video, ik vond dat nummer toen echt awesome, nu ben ik niet meer zo gek van hun als vroeger maar ik vind ze natuurlijk nog wel erg goed =)
En Benjamin is cute. xD

Omdat jij Line and Sinker ging drummen ben ik weer begonnen met luisteren xD. 'k dacht van "heey die band ken ik" xD.
lol xD ik ben nog steeds bezig met leren, hij's best moeilijk, misschien post ik het wel als ik hem kan xD

Haha cool :P. Als je dat doet zet ik hem in de begin post ^^.
Flashing Mike
Flashing Mike
Mudkip Club Member
Mudkip Club Member

Man Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 26-05-10
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

[Band] Billy Talent Empty Re: [Band] Billy Talent

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum